REGULAMIN TEN SALON
- Niniejszy regulamin stanowi ogólne warunki świadczenia usług oraz zachowania (dalej: “Regulamin”) w TEN Salon z siedzibą przy ul. Poznańskiej 24, 00-685 Warszawa (dalej: “Salon”) oraz sprzedaży kosmetyków.
- Decydując się na zabieg czyli dokonując kompletnej rezerwacji terminu do konkretnego fryzjera w Salonie Klient akceptuje poniższy Regulamin.
- Za kompletną rezerwację uznaje się wybór godziny i daty zabiegu oraz podanie imienia nazwiska i numeru telefonu Klienta oraz zapłatę zadatku, o którym mowa w pkt 8. Klient zobowiązany jest do podania wymienionych wyżej, rzeczywistych danych w trakcie umawiania wizyty.
- Salon otwarty jest w dni robocze, od poniedziałku do piątku. W poniedziałki, środy i czwartki Salon otwarty jest w godzinach 12:00 do 20:00 a we wtorki i piątki od 10:00 do 18:00.
- Salon jest zamknięty w dni ustawowo wolne od pracy oraz w soboty i niedziele.
- Godziny otwarcia Salonu mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb klientów oraz zdarzeń losowych mających wpływ na funkcjonowanie Salonu. Aktualne godziny otwarcia Salonu dostępne są w wizytówce Google pod adresem URL: https://g.co/kgs/aMECJH
- Ceny prezentowane w cenniku, na stronie internetowej Salonu pod adresem URL: https://www.tensalon.pl/ nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
- Wizyty w Salonie można umawiać telefonicznie pod numerem telefonu 511 301 900, przez prywatne wiadomości na konto @tensalon w serwisie instagram.com oraz mailowo pisząc na adres info@tensalon.pl.
- Klient zobowiązany jest do punktualnego stawienia się na umówioną wizytę. W przypadku spóźnienia Klienta przekraczającego 15 minut Salon ma prawo wykonać usługę w niepełnym wymiarze lub odmówić jej wykonania.
- W przypadku spóźnienia klienta przekraczającego 30 minut umówiona usługa nie zostanie wykonana.
- Klient zobowiązany jest do zapłaty całej kwoty należnej za umówioną usługę w przypadku drugiego spóźnienia przekraczającego 30 minut.
- W przypadku usługi koloryzacji za kwotę należną przyjmuje się 800 zł (słownie: osiemset złotych).
- Kwoty o których mowa w lit. b) i c) należy uiścić niezwłocznie po spełnieniu warunku z lit. b) nie później niż w terminie 14 dni od daty umówionej wizyty. Płatności można dokonać kartą przy pomocy terminala w Salonie, BLIKiem lub przelewem bankowym na konto Salonu: 97 1090 0088 0000 0001 5248 0720
- Płatności w Salonie można dokonywać gotówką, kartą płatniczą, BLIK oraz przelewem bankowym na konto Salonu o numerze podanym w pkt 6 lit. d).
- W przypadku niestawienia się klienta na wizytę oraz nieodwołania wizyty minimum 24 godziny przed jej rozpoczęciem klient zobowiązany jest do uiszczenia pełnej kwoty należnej za daną usługę. W przypadku usługi koloryzacji stosuje się odpowiednio kwotę wskazaną w pkt 6 lit. d).
- Promocje i rabaty w Salonie nie łączą się.
- W przypadku usługi koloryzacji, końcowa cena obliczana jest na podstawie zużycia materiałów. Zużycie może się znacząco w zależności od długości i gęstości włosów Klienta oraz od zamierzonego efektu. Kolorysta/ka poinformuje Klienta o przybliżonym koszcie usługi przed rozpoczęciem zabiegu. W celu poznania szczegółów zabiegu i przybliżonej ceny przed dniem umówionej koloryzacji Klient może skorzystać z usługi darmowej konsultacji z kolorystą/ką.
- W Salonie korzystamy z rozjaśniaczy produkowanych przez firmy Wella i Redken. Klient ma obowiązek poinformować kolorystę/kę o wszelkich uczuleniach przed rozpoczęciem zabiegu.
- Przystąpienie do wykonania usługi jest równoznaczne ze złożeniem przez Klienta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych i medycznych do wykonania usługi. Ewentualne konsekwencje Klient ponosi na własną odpowiedzialność.
- W uzasadnionych sytuacjach, w szczególności w przypadku wątpliwości bezpieczeństwa przeprowadzenia usługi Salon zastrzega sobie prawo do odmowy przeprowadzenia usługi lub zmiany terminu rezerwacji.
- Salon nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawione w Salonie.
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji na wykonane usługi w Salonie niezwłocznie po zauważeniu wady, nie później niż 7 dni od daty wykonania usługi.
- Klient składa reklamację osobiście w Salonie, za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz w wiadomości prywatnej w serwisie instagram.com na konto Salonu @tensalon. W wiadomości dotyczącej reklamacji należy wskazać: fryzjera wykonującego usługę, datę oraz godzinę umówionej wizyty. W wiadomości należy również zawrzeć informacje dotyczące charakterystyki wady.
- W przypadku złożenia reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej lub serwisu instagram.com Salon zastrzega sobie prawo do wezwania Klienta do osobistego stawiennictwa w Salonie w celu dokonania oględzin włosów. Odmowa lub brak stawiennictwa jest jednoznaczny z odrzuceniem złożonej reklamacji.
- Salon zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji w najszybszym możliwym terminie, nie dłużej jednak niż 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest drogą mailową na adres wskazany przez Klienta lub za pośrednictwem serwisu instagram.com.
- Salon oferuje gwarancję jakości wykonanych usług. W przypadku niezadowolenia klienta z fryzury lub koloru Salon może bezpłatnie poprawić elementy fryzury lub koloru, które nie pasują klientowi w terminie 7 dni od daty wykonania usługi.
- Teren Salonu oraz wejście do Salonu objęte jest całodobowym monitoringiem w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracowników, klientów i ochrony mienia na podstawie prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez administratora. Monitoringiem objęte są jedynie pomieszczenia przeznaczone do wykonywania usług.
- Udostępnianie danych osobowych i numerów telefonu przez Klientów jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych przez Salon zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
- W salonie zabrania się zachowania niezgodnego z zasadami współżycia społecznego, a zwłaszcza zachowania obrażającego innych ludzi.
- Salon nie przyjmuje zwrotów ani wymian produktów zakupionych stacjonarnie w Salonie.
- Salon zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Salonu pod adresem URL: https://www.tensalon.pl/. Salon zobowiązuje się każdorazowo informować Klienta o obowiązującym regulaminie poprzez wiadomości SMS.