REGULAMIN TEN SALON 

  1. Niniejszy regulamin stanowi ogólne warunki świadczenia usług oraz zachowania (dalej: “Regulamin”) w TEN Salon z siedzibą przy ul. Poznańskiej 24, 00-685 Warszawa (dalej: “Salon”) oraz sprzedaży kosmetyków.
  2. Decydując się na zabieg czyli dokonując kompletnej rezerwacji terminu do konkretnego fryzjera w Salonie Klient akceptuje poniższy Regulamin.
    1. Za kompletną rezerwację uznaje się wybór godziny i daty zabiegu oraz podanie imienia nazwiska i numeru telefonu Klienta oraz zapłatę zadatku, o którym mowa w pkt 8. Klient zobowiązany jest do podania wymienionych wyżej, rzeczywistych danych w trakcie umawiania wizyty. 
  3. Salon otwarty jest w dni robocze, od poniedziałku do piątku. W poniedziałki, środy i czwartki Salon otwarty jest w godzinach 12:00 do 20:00 a we wtorki i piątki od 10:00 do 18:00.
    1. Salon jest zamknięty w dni ustawowo wolne od pracy oraz w soboty i niedziele. 
    2. Godziny otwarcia Salonu mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb klientów oraz zdarzeń losowych mających wpływ na funkcjonowanie Salonu. Aktualne godziny otwarcia Salonu dostępne są w wizytówce Google pod adresem URL: https://g.co/kgs/aMECJH
  4. Ceny prezentowane w cenniku, na stronie internetowej Salonu pod adresem URL: https://www.tensalon.pl/ nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. 
  5. Wizyty w Salonie można umawiać telefonicznie pod numerem telefonu 511 301 900, przez prywatne wiadomości na konto @tensalon w serwisie instagram.com oraz mailowo pisząc na adres info@tensalon.pl
  6. Klient zobowiązany jest do punktualnego stawienia się na umówioną wizytę. W przypadku spóźnienia Klienta przekraczającego 15 minut Salon ma prawo wykonać usługę w niepełnym wymiarze lub odmówić jej wykonania.
    1. W przypadku spóźnienia klienta przekraczającego 30 minut umówiona usługa nie zostanie wykonana. 
    2. Klient zobowiązany jest do zapłaty całej kwoty należnej za umówioną usługę w przypadku drugiego spóźnienia przekraczającego 30 minut.
    3. W przypadku usługi koloryzacji za kwotę należną przyjmuje się 800 zł (słownie: osiemset złotych). 
    4. Kwoty o których mowa w lit. b) i c) należy uiścić niezwłocznie po spełnieniu warunku z lit. b) nie później niż w terminie 14 dni od daty umówionej wizyty. Płatności można dokonać kartą przy pomocy terminala w Salonie, BLIKiem lub przelewem bankowym na konto Salonu: 97 1090 0088 0000 0001 5248 0720 
  7. Płatności w Salonie można dokonywać gotówką, kartą płatniczą, BLIK oraz przelewem bankowym na konto Salonu o numerze podanym w pkt 6 lit. d).
  8. W przypadku niestawienia się klienta na wizytę oraz nieodwołania wizyty minimum 24 godziny przed jej rozpoczęciem klient zobowiązany jest do uiszczenia pełnej kwoty należnej za daną usługę. W przypadku usługi koloryzacji stosuje się odpowiednio kwotę wskazaną w pkt 6 lit. d).
  9. Promocje i rabaty w Salonie nie łączą się. 
  10. W przypadku usługi koloryzacji, końcowa cena obliczana jest na podstawie zużycia materiałów. Zużycie może się znacząco w zależności od długości i gęstości włosów Klienta oraz od zamierzonego efektu. Kolorysta/ka poinformuje Klienta o przybliżonym koszcie usługi przed rozpoczęciem zabiegu. W celu poznania szczegółów zabiegu i przybliżonej ceny przed dniem umówionej koloryzacji Klient może skorzystać z usługi darmowej konsultacji z kolorystą/ką.
    1. W Salonie korzystamy z rozjaśniaczy produkowanych przez firmy Wella i Redken. Klient ma obowiązek poinformować kolorystę/kę o wszelkich uczuleniach przed rozpoczęciem zabiegu. 
  11. Przystąpienie do wykonania usługi jest równoznaczne ze złożeniem przez Klienta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych i medycznych do wykonania usługi. Ewentualne konsekwencje Klient ponosi na własną odpowiedzialność.
  12. W uzasadnionych sytuacjach, w szczególności w przypadku wątpliwości bezpieczeństwa przeprowadzenia usługi Salon zastrzega sobie prawo do odmowy przeprowadzenia usługi lub zmiany terminu rezerwacji.
  13. Salon nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawione w Salonie. 
  14. Klient ma prawo do złożenia reklamacji na wykonane usługi w Salonie niezwłocznie po zauważeniu wady, nie później niż 7 dni od daty wykonania usługi.
  15. Klient składa reklamację osobiście w Salonie, za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz w wiadomości prywatnej w serwisie instagram.com na konto Salonu @tensalon. W wiadomości dotyczącej reklamacji należy wskazać: fryzjera wykonującego usługę, datę oraz godzinę umówionej wizyty. W wiadomości należy również zawrzeć informacje dotyczące charakterystyki wady. 
  16. W przypadku złożenia reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej lub serwisu instagram.com Salon zastrzega sobie prawo do wezwania Klienta do osobistego stawiennictwa w Salonie w celu dokonania oględzin włosów. Odmowa lub brak stawiennictwa jest jednoznaczny z odrzuceniem złożonej reklamacji.
  17. Salon zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji w najszybszym możliwym terminie, nie dłużej jednak niż 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest drogą mailową na adres wskazany przez Klienta lub za pośrednictwem serwisu instagram.com.
  18. Salon oferuje gwarancję jakości wykonanych usług. W przypadku niezadowolenia klienta z fryzury lub koloru Salon może bezpłatnie poprawić elementy fryzury lub koloru, które nie pasują klientowi w terminie 7 dni od daty wykonania usługi. 
  19. Teren Salonu oraz wejście do Salonu objęte jest całodobowym monitoringiem w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracowników, klientów i ochrony mienia na podstawie prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez administratora. Monitoringiem objęte są jedynie pomieszczenia przeznaczone do wykonywania usług.
  20. Udostępnianie danych osobowych i numerów telefonu przez Klientów jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych przez Salon zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  21. W salonie zabrania się zachowania niezgodnego z zasadami współżycia społecznego, a zwłaszcza zachowania obrażającego innych ludzi. 
  22. Salon nie przyjmuje zwrotów ani wymian produktów zakupionych stacjonarnie w Salonie. 
  23. Salon zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. 
  24. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Salonu pod adresem URL: https://www.tensalon.pl/. Salon zobowiązuje się każdorazowo informować Klienta o obowiązującym regulaminie poprzez wiadomości SMS.